'coVoIP telefooncentrale' in de cloud
De ontwikkelingen in de telecom markt veranderen zeer snel. De nieuwe generatie heeft andere communicatie behoeften aan elkaar. Kenwoorden hierbij zijn eenvoud, flexibiliteit, gebruikersgemak, transparantie en integratie.
Telecommunicatie en ICT schuiven steeds meer in elkaar. Dit betekent dat communicatie op allerlei manieren mogelijk wordt gemaakt, overal en altijd.
De bereikbaarheid van uw organisatie en medewerkers is niet meer weg te denken en is onderdeel van uw succes. Dit resulteert in een beschikbaarheid van 24 uur per dag, 7 dagen in de week.
Ook presence online is steeds meer een vereiste omdat uw klanten ook op internet actief zijn. Uw klanten zoeken naar informatie over producten en diensten die ze willen afnemen. Ze willen direct worden geholpen, servicegerichtheid staat centraal.
Deze ontwikkelingen in de markt stellen andere eisen aan de manier waarop u uw bedrijfstelefonie inricht. Daarbij zijn elementen zoals stabiliteit, functionaliteit, betrouwbaarheid, flexibiliteit en kosten een belangrijk onderdeel geworden van eisen die worden gesteld aan de inrichting van uw bedrijfstelefonie.
Met een coVoIP telefooncentrale in de cloud bent u geheel ontzorgd. Een coVoIP telefooncentrale is een oplossing in de cloud waarbij het niet uit maakt waar uw medewerkers zich bevinden. Iedereen kan op elk moment vanaf elke willekeurige locatie gebruik maken van de functies van deze telefooncentrale. Indien uw medewerker niet bereikbaar is, worden gesprekken automatisch naar een mobiele telefoon, een voicemail of naar een collega doorgeschakeld. De coVoIP Cloud telefooncentrale biedt u naast uitgebreide functionaliteiten ook flexibiliteit en betrouwbaarheid.
Met een coVoIP telefooncentrale in de cloud bent u nu en in de toekomst verzekerd van een optimale en efficiënte bereikbaarheid.
De belangrijkste voordelen van een coVoIP telefooncentrale in de cloud zijn:
• Optimale bereikbaarheid
• Stabiliteit van de omgeving
• Uitgebreide functionaliteiten
• Geen hoge eenmalige investering in een telefooncentrale
• U betaalt voor wat u gebruikt
• Locatie onafhankelijk, uw medewerkers zijn hierdoor overal
bereikbaar.
coVoIP cloud telefoniediensten biedt u alle standaard functies van een telefooncentrale. Naast de standaard functionaliteiten biedt de coVoIP telefooncentrale ook uitgebreide en geïntegreerde functies zoals voicemail, keuzemenu’s, communicatie tools, Callcenter functies, Fax naar email, maar ook een volledige omgeving voor uw telefoniste.
Met een coVoIP telefoonoplossing bepaalt u tot in detail de bereikbaarheid van uw organisatie en medewerkers. Alles is eenvoudig te configureren.
U betaalt een vast bedrag per medewerker per maand zonder hoge eenmalige investeringen. Wanneer u wilt uitbreiden, dan weet u van tevoren waar u aan toe bent: u betaalt simpelweg hetzelfde bedrag per extra medewerker per maand bij.
De coVoIP telefooncentrale kan worden geleverd in combinatie met een netwerkverbinding. Het wordt aanbevolen om een aparte netwerkverbinding te gebruiken voor uw telefonie omgeving. Wanneer coVoIP de netwerkverbinding in combinatie met coVoIP telefooncentrale levert, kan coVoIP de kwaliteit van de gehele oplossing garanderen en u het snelst van dienst zijn in geval van vragen of in geval van hinder.
De coVoIP telefooncentrale is een dienst waarbij u betaalt per gebruiker per maand. Een coVoIP telefooncentrale kent een variant waarbij vrijwel alle functies zijn inbegrepen. Er zijn naast de standaardfuncties ook een aantal additionele functies beschikbaar tegen betaling. Deze additionele functies zijn: Callcenter functionaliteit en gespreksopname.
Overzicht
De coVoIP telefooncentrale is een virtuele telefooncentrale (PBX). Deze telefooncentrale draait vanuit de cloud van coVoIP. De coVoIP telefooncentrale dienst draait in een hoogwaardig datacenter. Op deze wijze wordt een betrouwbaarheid en schaalbaarheid gerealiseerd door coVoIP en is vele malen hoger dan wanneer gekozen wordt voor een traditionele telefooncentrale oplossing op klantlocatie.
De gebruikers bevinden zich in de lokale infrastructuur (LAN) van de klant en het telefonie platform in de centrale omgeving van coVoIP.
Toegang tot de coVoIP telefooncentrale wordt door een coVoIP netwerkverbinding verzorgd. Om een goede werking van de dienst te garanderen zijn aansluitspecificaties in de Service Level Agreement van de coVoIP telefooncentrale beschreven.
Een coVoIP telefooncentrale wordt geleverd in twee varianten: U betaalt wat u daadwerkelijk verbruikt en onbeperkt.
De toestellen bellen onderling gratis.